2012. 07. 24. - Éjszakai piac

2012.07.25. 07:38

Először is, akik hallották a híreket a tájfun által okozott károkról Dél-Kínában, azoknak szólok, hogy mi is Dél-Kínában vagyunk, de a tájfun 1500 km-re voltunk tőlünk.

A tegnapi napról csak pár képet akarok mutatni, ugyanis sok érdekesség nem történt, tanítottunk, ebédeltünk, vacsoráztunk. Este pedig (miután nagy nehezen engedélyt kaptunk rá..) elmentünk megnézni egy éjszakai piacot, amiről csak annyit tudtunk, hogy kicsi, meg hogy este 10 körül nyit. Hát, odamentünk és nagy meglepetésünkre találtunk 2 standot, a szokásos pálcikás snackeket árulták. Az egész úgy nézett ki, mintha két család összeült volna sütögetni. Legalább láttunk példát arra, hogy itt is jó alkalom az evés a szocializálódásra, mert a menzákon ennek az ellenkezőjét tapasztaljuk: az emberek nem maradnak ott beszélgetni, a dolgozók csúnyán néznek ránk, ha evés után még ott ülünk és beszélgetünk. Otthon ennek az ellenkezőjéhez szoktunk hozzá. Szóval egy kép a tegnapi "piacról":

Itt ismerkedtünk mindeféle alkatrészekkel, például a kék pólós Chris előtt levő sötétebb izé egy komplett kiscsirke, pálcikán, aminek az apró tojásait szintén pálcikán külön lehet megsüttetni. Volt ún. "ragadós" rizsből készült édesség, nem tudom mi a rendes magyar megfelelője. Sütnek például csirkelábakat is, persze jól megfűszerezve csípős paprikával.

Miután visszaértünk az iskolába, sokáig beszélgettünk Kína és a különböző országok közötti kulturális különbségekről, az itteni politikáról. Ezután a kampuszt fotóztam, ez a kép például vaksötétben készült 15 mp-es exponálással:

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.