Ez a bejegyzés is rövid lesz, mert mint írtam, ez a pár nap a pihenésről, ismerkedésről és némileg a felkészülésről szól. Holnaptól lesznek rendes találkozóink a táboroztatással kapcsolatban. Annyit már tudunk, hogy Szecsuánban kb. 150 gyereket fogunk tanítani délelőttönként, délután pedig programokat szervezünk nekik. Viszont minden délelőttre 4 résztvevő jut, tehát nem kell az egész délelőttöt egyedül végigbeszélni.

Ma voltunk a városi tónál, ami egy órányi buszozásra van a szállástól. Nyugati tónak hívják, rendkívül hosszú, sétánnyá alakított partszakasza van, és egy zenére mozgó és színváltó szökőkútja. A tavon lehet csónakot bérelni, így is tettünk. A szökőkút ilyeneket tud:

Képeket is készítettem a sétányról, a tóról és egyébként a városról, ezekkel frissítettem a jobb felső sarokban levő galériát! Láttunk például egy hatalmas sárkány alakú hajót:

Ezek után az egyik sétálóutcában vacsoráztunk, megint kínai módra, tehát minden ételt körbe-körbe forgattunk az asztalon. Ettünk például édes-savanyú mártásos (mandarin)halat, rizzsel töltött lótuszgyökeret mézzel leöntve(!), sült bambuszt zöldségekkel, és tofut (zöldségből készült húsnak tűnő izét). Üdv mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.