Ma egy otthoni rossz híren kívül nem sok történt velem. Reggel tartottam egy fizikaórát, ami most nem volt olyan egyértelműen sikeres, mint az eddigiek (a tananyag ugyanaz volt, az osztály volt egy másik, mint eddig). A végén hiányolták a kísérletet, és mivel nem kaptam hozzáférést az iskolai fizika szertárhoz, ezért két letöltött videót mutattam nekik: túlhűtött és túlhevített folyadékokról. Ezek után elállt a lélegzetük, úgyhogy helyreállt a világ rendje, így már meg voltak elégedve az órával. Délután rajzoltatni kellett velük óceánbeli jeleneteket, a rajzokat később kivágták és feldíszítették velük a termeket. Ez a rész rettentően unalmas volt számomra, az egyetlen érdekesség az volt, hogy mindenki előkapta a mobilját, mesefigurákra keresett rá az interneten és a telefonon talált kép alapján rajzolta meg a rajzát. Ez olyan, mint amikor gondolkodás helyett gyorsan kiguglizok valamit.

Este én voltam az egyik felelős a workshopért, ami 2x90 perc, tehát nem piskóta. A fotózásról tartottam előadást, vittem a gépet és 3 objektívet, bemutattam őket, beszéltem a digitális és filmes gépek összehasonlításáról, portréfotózásról, megvilágításról, hosszú expóról, gigapixeles fotókról, az optikai és digitális zoom közti különbségről, modellfotózásról, stb. A végén kivittem az osztályt a levegőre (konkrétan csak a folyosóra, a napok óta tartó eső miatt), és hosszú expós képekkel, meg fényfestéssel játszadoztam, ami nagyon tetszett nekik. Továbbá megmutattam nekik, milyen nagy a különbség a rossz fényviszonyok között, természetes fénnyel, hosszú exponálással készült képek és a vakus képek között (az előbbi javára). Két osztálynak tartottam foglalkozást, a gyerekek fegyelmezettek (vagy legalábbis könnyen fegyelmezhetőek), lelkesek és egészségesen dolgozik bennük a tudásszomj. Mindkét osztálynak nagyon tetszett a foglalkozás, 10/10-et kaptam, szerencsére.

Mai kép: ez a csoportkép még anno Chengduban készült, a szülinapi vacsorán. Nem az én képem, nemrég jutottam hozzá és gondoltam kirakom:

DSC03123.jpg

A képen Mexikó, Indonézia, Németország, Kína, Magyarország és Hollandia képviselői.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmentemkinaba.blog.hu/api/trackback/id/tr524664753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása