Ma volt egy megbeszélésünk, amikor először volt együtt a csapat. Van köztünk mexikói, ománi, 3 orosz, 2 indonéz, 2 német, 2 indiai, maláj, és akik még nem érkeztek meg: ukrán, kazah, holland emberek. Megtudtuk, hogy július 4-től 15-ig fog tartani az első tábor. 1 pihenőnappal ez 10 tanítási napot jelent, amiből délelőttönként 2 db 40 perces órát kell tartani, majd a kínaiak tartanak ugyanennyi órát, délután kötetlenebb foglalkozásokon belül szervezünk programokat (pl. filmezés, egyetemünk bemutatása, saját tervezésű programok). Este workshopokat tartunk, amiről konkrétabban egyelőre nem tudok nyilatkozni, vélhetően a holnapi egésznapos megbeszélés után okosabb leszek. Mindenesetre én nem tartok a tanítástól, mert kaptam sok otthoni, magyaros kelléket, tanácsot és alapvetően bármiről tudok beszélni, ha kell. És közben szavakat tanítani, kiejtést gyakorolni, stb.

Pár szó az előttünk álló útról: 27-én este 10-kor indulunk vonattal Chengduba, a 87 milliós Szecsuán tartomány 14 milliós fővárosába. A vonatút 35 órás és 2300 km hosszú. Itt felvesz minket az iskola által küldött busz, és visz minket további 4-500 km-en keresztül Bazhongba, ahol az iskola lesz. Ez körülbelül 6-8 órányi buszozást jelent. Viszont várhatóan szép tájakat fogunk látni. Itt az útvonal térképen:


Nagyobb térképre váltás

A mai érdekesség: Mik a képen látható ételek? Aki csirkemellre és pörköltszerű sertéshúsra gondolt, az úgy járt, mint én, aki hús nélkül maradt az ebéd során. Azt hittem, hogy ezek húsok, és ezekhez választottam tészta- és zöldségköretet. Márpedig ezek tofu, és valami más, babból készült köretszerűség. Az ember valami meleg, finom húsra számít és hideg, puha zöldségre harap rá :)  Mostantól mindig rákérdezek egy kísérőnknél, hogy amit kiszemeltem, az hús, vagy csak annak álcázott bab! Angolul ugyanis nem volt kiírva a menzán.

IMG_5822.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmentemkinaba.blog.hu/api/trackback/id/tr724610451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása