Tegnap este megérkezett még pár ember Oroszországból, Malajziából és Ukrajnából, most lett teljes a csapatunk. Később menetrendszerinti bulit csaptunk, amihez nem fűztünk sok reményt, de végül nagyon is jól sikerült.

A mai napon kirándultunk, a közeli Qing Cheng-hegyhez, ahol a legenda szerint 5 sárkány élt valamikor. Nagyjából 5 órát túráztunk az ezerféle növénnyel átszőtt, vízesésekben gazdag sziklák között. Gyönyörű volt (lásd: galéria). Az ösvény kiépített, bizonyos távolságonként kis pihenőházak voltak, és természetesen a semmi közepén is voltak mindenféle szuvenír- és ételárusok. Az út a hegyek által összegyűjtött vízből alakult folyó mentén vezet, és nagyon gyakran átvezetett a másik oldalra, így rengeteg fahídon mentünk át, ahonnan abszolút leírhatatlan volt a kilátás.

Holnaptól foglalkozunk a gyerekekkel. A délelőtti órák 09:00-től 11:30-ig lesznek, a délutániak 15:00-tól 16:30-ig (ebéd után aludni kell a gyerekeknek, szerencsére). Sikerült úgy összeállítani a napi programot, hogy csak fél órát kelljen mindegyikünknek tanítani délelőtt, délutánonként pedig két drámai darabot tanítunk meg nekik. Hétfőn-kedden benti, szerdától péntekig kinti foglalkozásokat kell tartanunk. Internet hozzáférésünk csak holnaptól és esténként lesz pár órára, külön teremben, most kölcsönkért mobilinternettel írok.

Szerencsére kapunk reggelit-ebédet-vacsorát, a háromból együtt nagyjából összejön annyi tápanyag, ami az európai gyomornak is elegendő és tápláló. Itt legnagyobbrészt zöldségeket esznek mindenféle formában, húst sokkal kisebb arányban kapunk, mint az otthoni menzákon, de ez az éttermek ételeire is igaz. Olyat, hogy önmagában sült hús, nem igazán látunk, mindent zöldséggel keverve tálalnak (általában finom, de néha furcsa, ismeretlen és ízetlen zöldségekkel). És nem tudjuk, hol van a színhús, mert mindenhol csak porcogós, szálkás, bőrös, zsíros húst látunk.. a mai vacsorába például nyelvet ettünk hús gyanánt. Nem arról van szó, hogy csak csirkemellen és sertéscombon tudunk élni, de azért hiányzik (ahogy mi hívjuk) az igazi hús. Ez a szobatársaimnak is kicsit macerás, és bár alapvetően nem járunk otthon gyorséttermekbe, de itt visszasírjuk, mert ott legalább tudjuk, hogy egy jobbféle hamburgerben vagy csirkecombban mennyi húsra számíthatunk.

Sajnos tovább kell adnom az internet kütyüjét, így a képeket nem tudom ma feltölteni. Egyelőre nincs a suliban netünk, és 1 mobilinternettel szerencsétlenkedik vagy 25 ember. Üdv mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monika65 2012.07.01. 21:34:15

Kitartás Attila ! Nem örökre mentél csak 7 hétre... :) !